2017- 2018 оқу жылына арналған Астрахан ауданының әдістемелік бірлестіктің
тәрбиешілермен жұмысы туралы есебі
Астрахан ауданының әдістемелік бірлестігі келесі құрамда жұмыс атқарды:
1. Жанна Калимоллаевна- ауданның білім бөлімінің әдіскері
2. Досымова Г. К. – ӘБ жетекшісі, «Алтын дән» балабақшасының әдіскері
3. Ауданымыздың мектепке дейнгі білім беру ұйымдарының педагогтері
Жұмысты жоспарлаған кезде ӘБ келесі мақсаттар мен міндеттерді алдына қойды.
Мақсаты: Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен шығармашылығын арттыру; мемлекеттік стандартқа сәкес оқу үдерісінің заманауи сапасы мен тиімділігін арттыру
Міндеттері: 1. Мемлекеттік білім беру мекемесінің білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес тәрбиешілердің кәсіби қарым-қатынастарын дамытуға жәрдемдесу. Тәрбиешілердің озық педагогикалық
тәжірибесін анықтау, жалпылау және тарату.
2. Жаңа білім беру стандарттарына көшу жағдайында тәрбиеленушілердің
дағдыларын дамытуға ықпал ететін педагогикалық технологияларды қолдану арқылы білім беру процесін ұйымдастыру, педагогтардың педагогикалық шеберлігін арттыру.
3. Жас педагогтардың педагогикалық дағдыларын көтеру. Оқу жылының басында «Алтын дән» балабақшасының мемлекеттік білім беру орталығының базасында тәрбиешілердің әдістемелік бірлестігінің алғашқы кездесуі өтті. Кездесу барысында «Жаңа білім беру стандарттарына көшу жағдайында тәрбиеленушілердің өмірлік дағдыларын дамытуға ықпал ететін педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру» тақырыбы қарастырылды. Кездесу барысында аудандық білім беру бөлімінің әдіскері Әбілдина Ж.К. өз сөзінде ол - ауданымыздың барлық балабақшалар мен шағын орталықтар ешқандай өзгеріссіз Мемлекеттік стандартты жоспарға сәйкес жұмыс істейтінін атап өтті.Тәрбиешілердің жұмысындағы жалғыз өзгеріс технологиялық карталарды циклограммалармен ауыстыру болып табылады, онда өтпелі тақырыптары бар тақырыпшалар ашылады. Барлығы 9 өтпелі тақырып болса,оның ішіндегі 4 тақырыпшамен беріледі.
№ |
Ай |
Тақырып
|
Апталық тақырыптар |
1 |
Қыркүйек |
Балабақша |
1. Менің балабақшам 2. Менің достарым 3. Менің сүйікті ойыншықтарым 4. Жиһаздар |
2 |
Қазан |
Отбасы |
1.Менің отбасым, ата-аналар еңбегі 2. Менің көшем 3. Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік 4. Алтын күз |
3 |
Қараша |
Дені саудың – жаны сау |
1. Өзім туралы 2. Дұрыс тамақтану. Дәрумендер 3. Өзіңе және өзгелерге көмектес 4. Біз күштіміз, ептіміз |
4 |
Желтоқсан |
Менің Қазақстаным |
1. Тарихқа саяхат 2. Туған өлкем 3. Астана – Отанымыздың жүрегі 4. Тәуелсіз Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер) |
5 |
Қаңтар |
Табиғат әлемі |
1. Айналамыздағы өсімдіктер 2. Жануарлар әлемі 3. Құстар – біздің досымыз 4. Ғажайып қыс
|
6 |
Ақпан |
Бізді қоршаған әлем |
1. Ғажайыптар әлемі (өлі табиғат құбылыстары). 2. Көліктер 3. Электроника әлемі 4. Мамандықтың бәрі жақсы |
7 |
Наурыз |
Салттар мен фольклор |
1. Қазақстан халықының салттары мен дәстүрлері 2. Ертегілер Елінде. Театр әлемі 3. Өнер көзі халыкта 4. Нұр төккен, гүл көктем |
8 |
Сәуір |
Біз еңбекқор баламыз |
1.Аялайық гүлдерді 2.Ас атасы - нан 3. Жәндіктер мен қосмекенділер әлемі 4. Еңбек бәрін жеңбек |
9 |
Мамыр |
Әрқашан күн сөнбесін! |
1.Достық –біздің тірегіміз (халықтар достығы) 2.Отан қорғаушылар (ҚР әскері, Ұлы Отан соғысының ардагерлері) 3. Көңілді жаз 4. Мен жасай аламын |
Мектепке дейінгі білім беру саласындағы негізгі міндеттерінің бірі - мектепке дейінгі жастағы балалардың дағдыларын дамытуға мониторинг жүргізу үшін индикаторлар жүйесін жетілдіру. «Көрсеткіш» түсінігі баланың даму деңгейінің көрсеткіші ретінде анықталады. Бала даму деңгейінің көрсеткіштері Үлгілік бағдарламада жарты жылда ұсынылған білім беру салалары үшін күткен нәтижелер ретінде қарастырылады.
Мемлекеттік стандартқа сәйкес балалар дамуының деңгейін қадағалау және баланың жетістіктерін бақылау негізінде 3 деңгейдің болуы жүзеге асырылады
- 1-ші деңгей - бала белгілі бір әрекеттер мен білімді қайталайды;
- 2-ші деңгей - бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білімге ие;
- 3-ші деңгей - бала білетін және білетін нәрсені қолданады, өз бетінше және шығармашылық білімін қолданады.
-2018 оқу жылында Астрахан ауданының мектепке дейінгі
мекемесінің балалардың дағдыларын дамытуға жүргізілген мониторинг
Бастапқы |
Өткізілу күні 1-10 қыркүйек |
487 бала |
58% құраса |
Аралық |
10-20 қаңтар |
500бала |
61% құрады |
Қорытынды |
20-30 мамыр |
- |
-70% жоспарлап отырмыз |
Бастапқы бақылау жоғарғы топтың қорытынды бақылауының нәтижелері бойынша (жылдың екінші жартысында күткен нәтижелер) жүргізіледі. Осы диагностиканың психолог пен маман тәрбиешілермен бірлесіп баланың жеке даму деңгейін, сондай-ақ балаға педагогикалық қолдауды қажет ететін аспектілерді бір жылға анықтайды. Бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша аралық диагностика (қаңтарда)жүргізіледі. Аралық педагогикалық диагностиканың мақсаты балаға таңдап алынған білім беру стратегиясының дұрыстығын бағалау, даму динамикасын анықтау болып табылады. Осы диагностиканың нәтижесі бойынша тәрбиешілер қажет болған жағдайда педагогикалық процесте түзетулер енгізе алады.
Қорытынды диагностика оқу жылының соңында (мамырда) жылдың екінші жартысында күтілетін нәтижелер негізінде жүргізіледі. Мониторинг бойынша Үлгілік бағдарлама мазмұнын игеру деңгейі бағаланады және
болашақ педагогикалық үдерістің болашағы осы баланың жаңа даму міндеттерін ескере отырып айқындалады.
Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуына мониторинг жүргізу балалар дамуының әртүрлі сатыларында динамиканы қалыптастыруға, балалардың жеке дамуына құзыретті педагогикалық қолдауды қамтамасыз етуге және балалармен одан әрі жұмысын түзеуге мүмкіндік береді. Әдістемелік бірлестіктің
жетекшісі Досымова Г.К. презентацияны пайдалана отырып қажетті құжаттардың толық тізімін көрсетіп және топ
тәрбиешілерінің папкаларында қандай құжаттар болуы керектігін айтып берді және көрсетті: балабақшаның меңгерушісі және әдіскердің келісімімен сабақ кестесі, ұзақ мерзімді жоспар, сонымен қатар аптасына арналған циклограммалар, топтың паспорты , жеке мұғалімнің кітапшасы және т.б .. Жоғарыда аталған құжаттамалар электронды түрде қол жетімді екенін атап өтті.
2017-2018 оқу жылындағы ӘБ жұмыс жоспары қарастырылып, аудандық семинарлар кестесі құрылды: қараша айында МКҚК «Ақбота» балабақшасында «Педагогикалық үдерістегі дидактикалық ойындардың рөлі» атты тақырыпта аудандық семинар өткізілді. Семинардың мақсаты - тәрбиешілердің білімін жүйелеу және тереңдету дидактикалық ойындардың түрлері, құрылымы; дидактикалық ұйымдастыру мен басқару әдістерінде тәрбиешілердің білімі мен дағдыларын жетілдіру. Семинар барысында барлық білім беру салаларында 8 ашық сабақ ұсынылды және мектепке дейінгі балаларға танымдық дамуына арналған дидактикалық ойындардың сұрақтары түрлі формалармен, әдістермен және технологияларымен анықталды. Келесі аудандық семинар жоспарға сәйкес ақпан айында екі Астрахан ауылының «Алпамыс» «МДБҰ инновациялық технологияларды енгізу» тақырыбында және – Первомайка ауылының «Балдырған» балабақшасында
Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында « Менің туған ауылым –менің Отаным» тақырыбында, Наурыз айында Петровка ауылының «Айгөлек» балабақшасында Рухани жаңғыру бағдарламасы аясында «Ауылым- алтын бесігім» тақырыбында, сәуір айында - Жалтыр ауылының «Алтын дән» балабақшасында «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту жүйесіндегі театрландырылған қызмет»
Қорытындылай келе, аудандық әдістемелік бірлестіктің жоспары бойынша келесідей жұмыстар іске асырылуы тиіс.
1. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында нұсқау-әдістемелік
хатты негізге ала отырып жұмыс істеу
2. Білім беру ұйымдарының барлық құжаттары жүйелі
түрде бірыңғай үрдіспен әзірленуі тиіс.
ӘБ жұмысында жылдың бірінші жартысында дәстүрлі және дәстүрлі емес нысандар, баяндамалар, дөңгелек үстелдер, шығармашылық есептер пайдаланылды. ӘБ отырыстарында анықталған мәселелер бойынша тәжірибе алмасып, тәрбиешілер өз жұмыстарында қандай әдістерді қолданып жатқанын айтып қана қоймай, сонымен қатар балаларды тәрбиелеуге байланысты өткір проблемаларды анықтап, осы мәселелерді шешу жолдары талқыланды.
Келесі жылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес жаңа білім стандарттарына көшу жағдайында тәрбиеленушілердің өмірлік дағдыларын дамытуға ықпал ететін педагогикалық технологияларды қолдану арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру бойынша жұмыстарды жалғастыру қажет.
2017-2018 оқу жылының бірінші жартысы бойынша әдістемелік жұмыстың қорытындысы бойынша мынадай қорытынды жасауға болады:
1. Жыл бойына белгіленген міндеттер ойдағыдай іске асырылуда.
2. Әдістемелік жұмыс тәрбиешілердің жеке қасиеттерін және олардың қызметіндегі кемшіліктерді терең зерделеуге мүмкіндік береді.
Тәрбиешілерге жұмысқа деген шығармашылық және жауапты көзқарастары үшін алғыс айтуымыз керек.
ӘБ жетекшісі :
Досымова Г.К