Инклюзивті білім беру блогы |
||||
2022-2023 оқу жылында атқарылған жұмыстар туралы инклюзивті білім беру бойынша әдіскердің жұмысын талдау |
||||
Астрахан ауданында 2022 жылғы жағдай бойынша 25 психолог бар. Олардың ішінде білімі бар: арнаулы орта - 1, жоғары - 24, оның ішінде арнаулы білім психолог, педагог-психолог-18, арнаулы білімі жоқ-7, жұмыс өтілі 0-3 жылдан бастап – 9 адам, 3-5 жылдан бастап – 3 адам, 5-10 жылдан бастап-3 адам, 10 жылдан астам – 7 адам, 15 жастан жоғары-3 адам. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жалпы саны 214 бала, оның ішінде 25 мүгедек бала. Ауданда Астрахан ауылының №15 психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті жұмыс істейді, онда 41 бала қолдау алады. Сондай-ақ, ауданда «Жалтыр ауылының №3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ жанынан инклюзияны қолдау кабинеті жұмыс істейді, онда 8 бала қолдау алады. 138 аудан мектептерінде инклюзивті білім алуда. 9 бала Ақмола облысы білім басқармасының «Атбасар қаласы №2 арнайы мектеп – интернаты» КММ-де оқиды. 33 мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында тәрбиеленеді. 13 үйде. 21 бала мектепке дейінгі мекемелерге бармайды. 2022 жылғы 13 қазанда Астрахан ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебінің базасында «Үздік психолог» аудандық байқауы ұйымдастырылып, өткізілді. Байқауға Астрахан ауданының орта білім беру ұйымдарының педагог-психологтары қатысты. Байқаудың мақсаты кәсіби құзыреттіліктерді оңтайлы меңгергендігін көрсететін дарынды, шығармашылықпен жұмыс істейтін педагог-психологтарды анықтау, қолдау және көтермелеу болып табылады. «Үздік психолог» байқауында І орынды Колутон ауылының жалпы орта білім беретін мектебінің педагог-психологы Айсұлу Мұхтарқызы Шоқубасова иеленді және 2022 жылғы 20-21 қазан аралығында өтетін облыстық байқауға жолдама алды. ІІ орынды Первомайка ауылының жалпы орта білім беретін мектебінің педагог-психологы Наталья Эрвиновна поликовская иеленді. Аудандық конкурста педагог-психологтар «Мен және менің кәсібім», «Психолог-болашақ мамандық», «Психолог және Мен», «Менің кәсіби ұстанымым» тақырыптарында эссе жазуды, педагог-психолог портфолиосының тұсаукесерін, білім беру процесінің кез келген қатысушыларымен түзету-дамыту сабағын, мастер-класс, психологиялық тренингтер. 2023 жылы ауданның 5 мектебінде (Жамбыл, өндіріс, Первомайка, Зеленое, Петровка) кедергісіз қолжетімділік орнатылды. Ақмола облысы білім басқармасының Облыстық оқу-әдістемелік кабинеті 2023 жылғы 8 ақпанда онлайн режимінде «Үйде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жеке оқытуды ұйымдастыру» облыстық семинары өткізілді. Семинар жұмысына балаларды үйде оқытатын жалпы білім беретін мектептердің педагогтары, инклюзивті білім беру және үйде оқыту мәселелеріне жетекшілік ететін аудандық білім бөлімдерінің әдіскерлері және басқалар қатысты. Сондай-ақ онлайн-іс-шараға психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың өкілдері шақырылды. Семинар жұмысы барысында білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық құжаттардағы өзгерістер талқыланды; педагог-практиктер білім беру бағдарламаларын бейімдеу және даралау; оқытудың вариативтік, арнайы және баламалы әдістерін қолдану бойынша мысалдар келтірді. Бұдан басқа, облыстық оқу-әдістемелік кабинеттің әдіскерлері жалпы білім беретін мектепте оқыту нысаны мен бағдарламасын анықтау бойынша түсініктемелер берді. Қорытындысы бойынша ұсыныстар қабылданды. 2023 жылғы 10 наурызда оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруда психолог кабинетінің рөлін күшейту мақсатында «Үздік психолог кабинеті» облыстық сырттай конкурсының сараптамалық комиссиясының отырысы өтті. Байқауға Астрахан ауданының психологтары қатысты. Олар қатысқаны үшін мақтау қағазын алды. Айтпақшы, практикалық психолог кабинеті – бұл білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық көмек пен қолдаудың бірыңғай жүйесінің буындарының бірі. Оның міндеті-уақтылы білікті консультативтік-әдістемелік, психологиялық және психокоррекциялық көмек көрсету. Ақмола облысында алғаш рет педагог-психологтардың өңірлік форумы өтті. 2023 жылғы 24 наурызда Көкшетау қаласындағы Шоқан Уәлиханов атындағы университет қабырғасында Солтүстік Қазақстан облысының «Манаш Қозыбаев атындағы СҚУ» КЕАҚ қатысуымен алғаш рет «ХХІ ғасырдағы тұлғаның психологиялық денсаулығын ғылыми тұрғыдан түсінудің заманауи векторлары» атты өңірлік форум өтті. Іс-шараға Ақмола және Солтүстік Қазақстан облыстарының білім беру ұйымдарының педагог-психологтары, психологтары, әлеуметтік педагогтары қатысты. Аталған форумға білім бөлімінің әдіскері Қарлығаш Маратқызы Садвокасова, Алсия Қонаевна Исмагулова, Астрахан ауданының білім беру ұйымдарының әлеуметтік педагогы Дархан Дәулетұлы Әбенов қатысты. Осы форум аясында қатысушыларға бес секцияда жұмыс ұсынылды. Секцияларда жанды диалог өтті, оның барысында педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар ғылыми практиканың қазіргі заманғы мәселелері және оларды педагог-психологтың жұмысында қолдану, кибербуллингтің оқушылардың психологиялық әл-ауқатына әсері, психологиялық-педагогикалық қауіпсіздік және білім беру ортасының қорғалуы, инклюзивті білім беру ортасын құру, сондай-ақ әдістемелік практиканы ұйымдастыруға қойылатын заманауи талаптар мәселелері бойынша пікір алмасты. білім беру ұйымдарында педагог-психологтардың қызметін сүйемелдеу. Мәселелерді талқылау барысында білім беру ұйымдарының психологиялық қызметінің қызметіне жаңа тәсілдерді қолдану бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар енгізілді. 2023 жылғы 28 наурызда Ақмола облысы білім басқармасының «Ақмола дарыны» дарынды балалар мен дарынды жастарды анықтау және қолдау орталығы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың қатысуымен «JULDYZAI» облыстық балалар шығармашылығы байқауын өткізді. Конкурстың мақсаты - ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және қазақстандық қоғамда инклюзивті ортаны қалыптастыруға жәрдемдесу. Байқау 4 номинация бойынша өткізілді – вокал, хореография, аспаптық орындау, жестау тілінде ән айту. Байқау қорытындысы бойынша келесі жеңімпаздар анықталды: «Вокал» Номинациясы. Кіші жас тобы (10 жастан 12 жасқа дейін): І орынды Наполова Ксения иеленді. 2023 жылдың 14 сәуірінде Көкшетау қаласында XVIII республикалық «JULDYZAI» балалар шығармашылығы фестивалінің облыстық кезеңінің жеңімпаздарын марапаттау рәсімі мен Гала-концерт өтті. Наполова Ксения БММ оқушысы өз өнерін көрсетіп, І дәрежелі дипломмен марапатталды, сондай-ақ педагог З.К. Мұхаметжановаға алғыс хат табыс етілді! |
||||
Мақсаты: Жалпы инклюзивті білім беру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы мұғалімдердің білім сапасын арттыру. Отбасының басты мақсаты – балаға қиындықтарды жеңуге көмектесу, сондықтан пікірлес адамдар тобы ата-аналардың оларды жеңе алатындығына сенеді. Қоғамдағы балалардың сәтті бейімделуіне, оңалтуына және жеке өсуіне ықпал ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлардың кешенді жүйесін құру. |
||||
Міндеттері: Инклюзивті білім берудің білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін талдау. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамытуға бағытталған инновациялық технологияларды қолдану. Педагог-психологтарға жеке және кәсіби қолдау және көмек көрсету.
|
||||
Қыркүйек 2023 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
2023-2024 оқу жылына арналған мәліметтер базасы, білім беру ұйымдарында психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру |
|||
1 |
Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде педагог-психологтарға әдістемелік көмек көрсету |
Жұмыс тобын құру және мүмкіндігі шектеулі балалардың медициналық, оңалту, әлеуметтік көмек және білім беру қызметтерін алу құқықтарының сақталуына мониторинг жүргізу |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия (ПМПК), дәрігерлік-консультативтік комиссия (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) қорытындылары негізінде оқушыларды үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша үйлестіру жұмысы |
2 |
Оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар) |
Педагог-психологтардың облыстық конкурстарға қатысуын ұйымдастыру (білім басқармасы жоспары бойынша) |
Мүмкіндігі шектеулі балаларды дамытудағы бұзушылықтарды ерте анықтау және ерте түзету-дамыта оқыту мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілердің іске асырылуына мониторингті қамтамасыз ету |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын қалыптастыру |
3 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
«Тәуекел тобындағы» балаларды қосымша біліммен 100% қамтуды қамтамасыз ету |
Психологтардың, әлеуметтік педагогтардың жұмысын әдістемелік сүйемелдеу |
|
4 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін жалпы білім беретін мектептерді арнайы жабдықтармен жарақтандыру |
|||
Аяқтау нысаны |
Жоспарлар, мониторинг |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Ақпарат |
Қазан 2023 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Педагог-психологтардың облыстық конкурстарға қатысуын ұйымдастыру (білім басқармасы жоспары бойынша) |
Астрахан ауданының білім беру ұйымдарында 2023 жылғы 1 қазан мен 1 қараша аралығында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар онкүндігін өткізу жөніндегі іс-шаралар жоспары |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік-психологиялық қызметтің әдістемелік көмегін көрсету |
|||
2 |
«Үздік психолог» конкурсы |
|||
3 |
Аудандық газетке мақала |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
||
4 |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
|||
Аяқтау нысаны |
Әдістемелік ұсынымдар жинағы, мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Қараша 2023 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
|
2 |
|
|||
3 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
«Тәуекел тобындағы» балаларды қосымша біліммен 100% қамтуды қамтамасыз ету |
||
4 |
«Психологиялық қызметтің қызметі және «Кәсіби өсу мектебі» жобасы» семинары |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Аудандық газетке мақала |
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Желтоқсан 2023 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Педагог-психологтардың облыстық конкурстарға қатысуын ұйымдастыру (білім басқармасы жоспары бойынша) |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік-психологиялық қызметке әдістемелік көмек көрсету |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия (ПМПК), дәрігерлік-консультативтік комиссия (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) қорытындылары негізінде оқушыларды үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша үйлестіру жұмысы |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
2 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
«Психология апталығы» онкүндігі |
|
|
3 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
|||
4 |
2024 жылғы әкімнің жаңа жылдық шыршасын өткізу |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығы үшін жиынтық талдамалық есеп үшін деректер жинау |
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат, есептер |
Мониторинг, ақпарат |
Қаңтар 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
|
|
Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде педагог-психологтарға әдістемелік көмек көрсету |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
2 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
|||
3 |
Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың шығармашылық байқауларына қатысу |
Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік-психологиялық қызметтің жұмысын бақылау |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
|
4 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған «Шексіз шығармашылдық» конкурсы |
Аудандық газетке мақала |
«Үздік психолог кабинеті» конкурсы |
|
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
|||
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг |
Ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Ақпан 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік-психологиялық қызметке әдістемелік көмек көрсету |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия (ПМПК), дәрігерлік-консультативтік комиссия (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) қорытындылары негізінде оқушыларды үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша үйлестіру жұмысы |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
|
2 |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
|||
3 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Ауданның білім беру ұйымдарында психология апталығы бойынша ақпарат жинау |
Қиын өмірлік жағдайдың туындау қаупі бар аймақтағы отбасыларға және адамдарға көмек көрсету |
|
4 |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
Аудандық газетке мақала |
|
Аяқтау нысаны |
Әдістемелік ұсынымдар жинағы, мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Наурыз 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Педагог-психологтардың облыстық конкурстарға қатысуын ұйымдастыру (білім басқармасы жоспары бойынша) |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау |
||
2 |
Аудандық газетке мақала |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
||
3 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік-психологиялық қызметке әдістемелік көмек көрсету |
||
4 |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
|
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Сәуір 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Педагог-психологтардың облыстық конкурстарға қатысуын ұйымдастыру (білім басқармасы жоспары бойынша) |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау |
||
2 |
|
Интеграцияланған және инклюзивті білім беру мәселелерінде ата-аналардың денсаулығын сақтау, құқықтық ағарту мәселелері бойынша ата-аналар жиналыстарын өткізу |
||
3 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Аудандық газетке мақала |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
|
4 |
«Үздік психолог кабинеті-2023» психологтар арасында конкурс өткізу бойынша ұйымдастыру жұмысы |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мамыр 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау |
|||
2 |
|
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия (ПМПК), дәрігерлік-консультативтік комиссия (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) қорытындылары негізінде оқушыларды үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша үйлестіру жұмысы |
|
3 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында әлеуметтік-психологиялық қызметке әдістемелік көмек көрсету |
||
4 |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
2022-2023 оқу жылының ІІ жартыжылдығы үшін талдамалық есеп |
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат, есептер |
Мониторинг, ақпарат |
Маусым 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
|
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
|
2 |
Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың шығармашылық байқауларына қатысу |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін жалпы білім беретін мектептерді арнайы жабдықтармен жарақтандыру |
2023-2024 оқу жылының аналитикалық есебі. Жыл жұмысын қорытындылау |
|
3 |
Психологтармен кеңес дайындау және өткізу (ZOOM арқылы) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
|
|
4 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар, оның ішінде мүгедек балалар туралы компьютерлік деректер базасын құру |
Аудандық газетке мақала |
|
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, өтінімдер, әлеуметтік желілерде жарияланған ақпарат |
Аналитическая справка |
Аналитическая справка |
Мониторинг, ақпарат |
Шілде 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Білім басқармасы жоспарына сәйкес педагог қызметкерлердің вебинарларға, өңірлік кәсіби шеберлік конкурстарына, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру |
2023-2024 оқу жылында атқарылған жұмыстар туралы жылдық есеп |
Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
2 |
Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың шығармашылық байқауларына қатысу |
Аудандық газетке мақала |
Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде инклюзивті білім беру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды әдістемелік сүйемелдеу |
|
3 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар, оның ішінде мүгедек балалар туралы компьютерлік деректер базасын құру |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін жалпы білім беретін мектептерді арнайы жабдықтармен жарақтандыру |
|
|
4 |
|
|
|
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, ақпарат |
Талдамалық анықтама |
Ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Тамыз 2024 жыл |
Бағыттар |
|||
Апта |
Семинарлар, конкурстар және вебинарлар |
Бір айдағы ағымдағы жұмыс |
Педагогтармен жұмыс (педагог-психологтар, әлеуметтік педагогтар, сынып жетекшілері, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, мұғалімдер) |
Жіктеуді арттыру курстары |
1 |
Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында инклюзивті білім беруді іске асыруға арналған әдістемелік құралдар мен ұсынымдарды зерделеу |
Білім беру процесінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды зерделеу |
Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету |
Инклюзивті білім беру бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарын іске асыруды аралық бақылау
|
2 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу кабинетін сатып алу және басқару (Брайль жүйесі бойынша, үлкейтілген қаріппен және интеллектісі бұзылған балаларға арналған) |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз ету үшін жалпы білім беретін мектептерді арнайы жабдықтармен жарақтандыру |
Ауданның педагог қызметкерлерінің тамыз кеңесін дайындау және өткізу |
|
3 |
Әр түрлі деңгейдегі оқушылардың шығармашылық байқауларына қатысу |
|||
4 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар, оның ішінде мүгедек балалар туралы компьютерлік деректер базасын құру |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың дерекқорын жаңарту (маршруттық парақ) |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия (ПМПК), дәрігерлік-консультативтік комиссия (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) қорытындылары негізінде оқушыларды үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша үйлестіру жұмысы |
|
Аяқтау нысаны |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |
Мониторинг, ақпарат |